måndag 2 augusti 2010

Godmorgon...

Här går Disney channel för fulla muggar:) Har nämligen två nattgäster som inte har samma morgonvanor som mig!! (väldigt bra..) 
Halv fyra klarade jag inte ligga kvar i sängen så då flyttade jag mig till soffan, men gick liksom inte att ligga skönt...
Men så kröp jag ner bredvid P i gästrummet och blev det en timmes sömn till:) hans säng är nämligen upptagen av två andra prinsar, Ludvig & Gustaf!

Min syster K och familj kom och hälsade på igår, då passade det så bra att de kunde stanna kvar.. jätte mysigt!!  Vi plockade blåbär och badade, blev ju en riktigt fiiin kväll, sen gjorde vi varma mackor och såg på Röd snö..

Nu har vi sagt hej då till P som gör sin första arbetsdag efter semestern... Trist!!!

Nej, nu ska vi duka upp till frukost: blåbär med naturell yoghurt och honung... gott


Kram, hörs senare

Inga kommentarer: