onsdag 18 augusti 2010

Body shop..

Hej denna grå onsdag..

Hoppas att det är finare väder där ni är, för här har det regnat hela morgonen! Men det spricker kanske upp och blir sol... vem vet!!

Igår hade jag en härlig dag med mamma & Pappa, jag skulle ju vara smakråd för deras inköp.. Pappa hittade en jätte fin kostym och mamma fick tag på skor som matchade klänningen.. Skit snygga!! Måste verkligen rekomendera skoaffären: Charlotte of Carlstad som ligger runt hörnet förbi Stadium inne i stan.
En riktig boutiqe med snygga Italienska, spanska och danska skor, kolla in den om ni inte redan gjort det!!
Vi hittade även bröllopspresenter så nu är det fixat med både stass och gåva:)

En annat tips på present jag kan ge är från Klässbols linneväveri (älskar deras dukar, handukar..) Vi fick eller "grynet" fick den rosa fina handuken jag visar med ett litet handvtryck på av sin farmor & farfar för någon vecka sen och visst är den fin!! De andra två fick jag efter ett avslutat prosjekt i våras (ska visa det senare), så nu har hon tre fina att ha när hon bakar eller ska duka kafferep på sitt rum.. (om några år!!)
Men en väldigt uppskattad present som blivande mamma ivarje fall, handukarna finns även i blått..


Ni vet om att man kan åka till klässbol och handla på deras butik va? Inte så långt och mysigt kafe´i närheten..





Idag kanske jag ska träffa fina M över en lunch eller fika, det är några dagar sen nu och det är på tok för länge..
Men jag ska ivarjefall börja packa så det är gjort, höst eller sommarkläder??? hm.. får nog bli lite av varje, lite stickat och lite tunt kanske.

Min syster gav som tips när jag blev gravid att smörja magen (bröst..) med Body shops Body Butter, och det har jag verkligen gjort... varje kväll (och mycket...) är nu innne på min tredje förpackning men den kommer att räcka tills BF.. :)
Har aldrig varit så mjuk och len någonsin:)) men kanske var lite överdrivet av mig att börja i februari... var ju inte tendens till bula då!! Men bra är den och jag kan varmt rekomendera att smörja med denna goa´ kola kräm...

Grav kudde från köpbarnvagn.nu  249 kr


 Har som sagt var en "grav" kudde som är min närmsta i sängen numera.. visar den också, perfekt att stoppa mellan knäna, fötterna och magen för den är 1,5 meter lång.. Samma innehåll i den som i sackosäckarna som man hade förr, små svala kulor. Så kudden blir aldrig riktigt varm heller!! Perfekt och säkert bra till amningsstöd om någon månad??


Va rädda om er idag, kram från Charlott 

Inga kommentarer: