tisdag 31 augusti 2010

fina höstdag!

god förmiddag alla fina!

Hoppas att ni sovit gott & att dagen har startat bra? Jag har gaft en bra men.. ganska så sömnlös natt!! Så det hr jag tagit igen nu, så nu är jag fit for fight igen!

Jag ska snart bege mig till sjukhuset och hälsa på en glad go prick, och passa på att fixa en patientbricka för det har inte jag haft sen jag flyttade till Norge..
Sen ska vi göra lite ärenden: köpa en liten nappflaska, lämna kläder till second hand, kolla om jackan jag brinner för gick att fås tag på och lite till...
Och ute ser det ut att vara underbart, så den ska vi ta vara på nu!

Ha en jätte god & fin dag, kram från mig

p,s visar kandelabern som jag önskar mig på stora dagen, fast den ska vara med fyra armar!! d,s
Denna vackra från THG, enkel & snygg tycker jag

antik stake från THG, tjusig...

Inga kommentarer: