torsdag 2 september 2010

Tårtor..





Tjohooo alla..

Hoppas ni har en fin septemberdag? Här har solen lyst hela dagen och det är helt underbart.. Det här vädret får mig på så bra humör. Energinivåerna fylls och man blir bara glad!!

Det närmar sig min stora dag.. så dagen idag har bland annat gått till att leta tårta som jag vill bjuda på, men det är lättare sagt än gjort, finns så himla många sorter!! Men nu har jag bestämt och det blir bageritårta..  Jag har ju bakat istort sett varje dag denna vecka så jag har tänkt mig ett riktigt kafferep på stora dagen med massa småbakelser & tårta.

Jag har som sagt fått väldigt mycket ny energi så idag har jag stor städat våra toaletter och det tar ju lite tid.. ( vi har ju som sagt va TRE stycken.. tyvärr!!), dammtorkat och fejjat. 
Min kompis M var här med sin underbart glade son på förmiddagen och fikade med oss, alltid lika roligt!!

Idag har jag ringt och bett att få barnvagnen monterad så att vi kan hämta den i början av veckan:) Roligt!! Vi beställde inte med åkpåse med vagnen för jag hittade ganska tidigt en variant som vi blev sugna på, den är från 7 A.M enfant och finns i massa olika färger och utförande. Men den är i dun och med äkta pälskant som jag tror kan bli bra om man kör tunna lager med kläder under..
Visar några..


Nu ska jag fixa till mig lite för snart kommer P och då vankas det storhandling & champagneinköp..


Ha en fortsatt fin septemberdag, kram från mig

Inga kommentarer: