fredag 10 september 2010

Rösta!

Hej!

Tjohoo nu är det fredag igen!! En väldigt trevlig och bra dag tycker jag:)

Idag har jag varit och förtidsröstat.. Tycker att det här valet känns ganska så viktigt faktiskt, och eftersom risken kan finnas att jag inte är så sugen att rösta den dagen det är dags så blev det idag, fredag den 10 sep.
Hoppas att ni alla som får rösta gör det...?? Annars är det ju en liten "glidarmask" idig som gör att du helt plötsligt gynnar dom som vann valet!! Rösta...:)

Idag har jag varit och köpt en åkpåse.. Jätte snygg, blev en shiny brown! Ska visa den en annan dag.

Nu har vi ätit god fredagsmiddag: Pasta parpadell med fläskfile, championer, och paprika smaksatt med dijon och chili... och mycket parmensan på förstås!!
Så nu ska vi mysa vidare med lite film och goda små tillbehör:)

Längtar till imorn då ska vi hem till min familj på kalas, men vi åker tidigt för innan kalaset ska vi se fotbollsmatch med G & E... ska bli så roligt att se dom spela. Sen ska vi äta lunch hos mamma & pappa och förhoppningsvis hinna med ett besök på Stuket:)

Nä nu ska jag va lite social med mitt hjärta men ha en fortsatt härlig fredag. Kram från oss




Visar kort från hyllan i "grynets" rum som vi monterat 
fin va! Från: www.mio.se Inte riktigt så det ska se ut i hyllan men det kommer..

Den här stolen har P´s farfar gjort, och nu har grynets farmor & farfar lackerat om den och sytt upp dyna till.. Väldigt söt!! Tack

montering pågår.. inte så mycket till hjälp:)

Tur att P kan..

På plats i garderoben..

Inga kommentarer: