måndag 6 september 2010

Vilken dag..

En svensk liten flagga dagen till ära.

Hej nya septembervecka..

Hoppas att ni alla haft en bra helg och att ni njutit av det fiiina vädret!!

Jag har haft en jätte rolig helg, med min födelsedag på lördag.. Solen sken hela dagen så skålningen kunde vi ta utomhus och hur underbart är inte det!
Vi hade ett litet kalas på dagen med delar utav våra familjer då vi bjöd på en lättlunch och på tårta och massa småkakor... Och jag måste säga att tårterna som jag hade beställt från www.råtorpscafe.se var väldigt väldigt goda. Vi köpte en sort till dagen den var med: chokladbotten, pannacotta creme, och mjölkchokladmousse´... täckt med vit choklad.. Supergod!!
Den till kvällen var med: chokladbotten, hallonmousse och topp med chokladmousse täckt med mjölkchoklad.. Inte sista gången jag beställde tårta därifrån..
Till lunch bjöd vi på Ceasarsallad och Italiensk bondsallad med bröd. kex & ost.

På kvällen kom några av mina fina vänner och deras familjer och skålade och åt tårta, Tack!!
En jätte rolig dag som startade med ballonger & paket i köket tidigt på morgonen.. Mysigt:) I paketet var Världens finaste jacka!! Tack min älskade P..

snygg va?? Modellen heter Ladies International. Visst är Tartan tyget på insidan snyggt! älskar den..


Jag fick så oerhört mycket fina blommor så huset är fullt av fina buketter nu.. 

höstbukett de lux, urtjusig.. Tack!

Ljuvlig, som en brudbukett




Helt underbart med blommor.. Tack!!

Nu ska jag göra mig klar och åka ner på stan och möta min E och hennes fina mamma för en lunch på stan. Ska även passa på att köpa två födelsedagspresenter, är ju två födelsedagar till under veckan R & J som vi ska fira på lördag. Jag ska även hämta foton som vi haft på framkallning:))

Ha en superfin dag & njut av vädret, kram från mig

Några av gästerna + en tjockis..



Inga kommentarer: