söndag 12 september 2010

fina höstkväll..



Hej alla!
Hoppas att ni haft en bra helg och dag och att ni gjort något roligt?
Vi har tillbringat dagen i Hannäs hemma hos P mamma & pappa, jätte härligt! Vi har varit på promenad, fikat, pratat och ätit... en riktigt go dag!  Ännu härligare att eftermiddagen och kvällen nu blivit super skön med sol och behaglig temp..

Men nu är vi hemma och ska strax åka och handla innan vi ska ha en riktig myskväll med symaskinen och tv:n!! 
Igår var vi hemma hos min familj hela dagen och kvällen, på kvällen var det kalas hemma hos min mellansyster för mig, J och R:) Jätte roligt, god mat och tårtor... Tack!!
Ska visa lite kort ifrån deras super fina hus någon dag, för det är verkligen smakfullt och genomtänkt.
Fick också träffa deras nya familjemedlem: nämligen Bertil... systers nya häst!! fuxfärgad och muskulös, vacker som bara den!!  Det ska inte dröja länge innan jag kan provrida honom nu:) (nån månad kanske!!!)
Fick dessutom den snygga kandelabern som jag önskade mig från THG..... TACK!

Nu ska jag ut & prata med våra goa grannar.. 

kram från mig



Inga kommentarer: