tisdag 7 september 2010

Sova länge..

Min mage förra veckan..
Godmorgon Tisdag..

Ja för mig är det fortfarande morgon, sov faktiskt till bara för en timme sen..
Vaknade vid fyra och kunde inte sova, så det tog nog fram till sex sju innan jag kunde somna igen och då blir jag helt plötsligt en långsovare... Men skönt är det för det går undan när jag är uppe sen!!

Ute skiner solen från en klarblå himmel så jag ska alldeles strax bege mig mot staden och möta upp mor & far som kommer för att fixa ärenden efter lunch..
Fina Bruno Mathsson boken fick jag, kommer från www.incentro.se
Jag fixade en födelsedagspresent igår men har fortfarande en to go, så den ska fixas under dagen och även lite andra uträttningar.

Fick så himla mycket fint på min födelsedag. Helt otroligt!! Visar några..

Se på det här: Mor & barn smycke... Ett stort hjärta till mig & ett litet rosa till vårat hjärta!! Underbart..
En fin fransk romantisk plåtbox att ha fina saker i.. från www.stuket.se
Goda goda saker... VIN, choklad, tee, ska inte dröja såå länge nu:)

fina braiga kokböcker... med massa gött!


Idag ska jag köpa en ev presenterna som jag fick pengar till, nämligen en filmkamera så att vi kan föreviga lite ögonblick!

Det fina mor & barn smycket låg i en så fin ask på insidan av locket stod det:

"Hjerte i hjerte liten og stor
like kjært både barn og mor"..


Nu ska jag sätta lite mer fart, men ha en fin dag & var rädda om er..

En 30 års bild på mig, mor & far

p,s idag ska vi hämta vagnen :) d,s

Inga kommentarer: