fredag 3 september 2010

Na na na nanna...

God morgon fina fredag:-)

Boktipset.. :-)
För er som inte läst böckerna av Denise Rudberg.. gör det!! 
Det är sex eller sju böcker bla, Jenny S, storlek 37, Matilde, Åse m,fl   Helt helt underbart bra, jag är avundsjuk på er som fortfarande INTE läst dem, perfekt höstläsning.... Låna låna eller köp köp!!



Och det bästa av allt är att snart släpper hon en serie deckare (tror nu i höst..) dom ska jag haffa snarast.
Har lite svårt att sova vissa nätter och då blir det att jag ligger och läser, läste ut en bok på två nätter förra veckan:)  Så nu är jag lite på bokjakt.. Har läst alla av Camilla läckberg, Stieg Larssons underbara böcker skulle jag iofs kunna läsa igen men kanske inte än. Någon som har tips?? (mamma kanske..)

Nu ska jag sätta igång med dagens saker: Dammsuga och torka golv och duka bordet tills morgondagen:) Det är roligt det... Sen ska jag iväg på massa ärenden!!

 "Idag ska jag njuta det är  sista sidan i denna boken.  Imorgon är det  första sidan på
ett  nytt kapitel.."



       Ha en jätte fin fredag alla, låt ingen stå ivägen!
Kram från mig


1 kommentar:

Elise sa...

Ha en underbar dag vännen!! Stora kramar från Elise