söndag 15 augusti 2010

Baborska...

Så fint... i stl,56, fodrade byxor och omlottbody från Esprit

rosa kadettrandiga, precis vad jag gillar!!

Parveltröja

Baborsker från Åhlens´.. set om tre!!





Söndag redan.. fort fort fort går veckorna nu!!

Idag startade dagen ganska så tidigt här, vi hade ju nattgäster av min syster och barn:) Nu har dom åkt hem för G skulle på kalas vid lunch.. Men vi hann med lite mys ändå, ett långt bad i poolen och fika med saft & bullar. När killarna kom igår kväll så tog det inte lång tid innan badbyxorna var på, blev även ett riktigt nattdopp för vilken fina varm kväll det var!

Vi åt kräftor och massa räkor igår och jisses vad gott det var, har längtat efter skaldjur länge..
Vi hade lite enkla tillbehör: limeaioli, romsås, kex & ost, bröd och självklart öl, för min del Carlsberg non.
Är ju en riktig dessert ost älskare, speciellt alla kittostar och mögelostar... men är ju inte så bra att överdriva det intaget just nu men en ost som är topp topp är allerums XQ  (ser ut som ett minipaket av en smörgåsost) , så tips till er me kula.. prova den!!

Nu målas det för fulla muggar på utsidan, P kompis J är här och hjälper oss! tack snälla du..
Jag städar och plockar, ska putsa fönstren nu men bara utsidan efter allt fint sågspån som lagt sig.

Visar de fina kläderna som mamma & pappa hade köpt på semestern, så himla fiina..
Baborskerna köpte jag på Åhlens´, visst är de snygga? De ingår i serien "trä" som hade jätte mycket snyggt..

Ta vara på dagen & gör nån glad..

Kram från Charlott

Inga kommentarer: