onsdag 4 augusti 2010

Secondhand..

Hej Onsdag!
Hoppas att det är bra med er alla? jag mår jätte bra och sover väldigt bra igen!! Idag gick vi in i vecka 33 och det känns som det närmar sig med stormsteg..
Jag har varit hemma hos min familj sen måndagen men idag bär det av hemmåt igen, har hunnit träffa systar och alla underbara syskonbarn!! Igår fick jag färg i håret och en behövlig klippning av min frisörsyster (som anser att jag är den tråkigaste kunden hon har...) det blir nämligen mest toppklipp och neutrala färger...:)
Men nu känner jag mig fräsch i håret igen, för nu dröjer det nog ett tag innan focus blir på det???

Igår kväll var jag hos bäste E och hälsade på i hennes fiina hem, en trädgård att dö för... Rosor, jätte nyponrosor, hallon ja det mesta man skulle önska på gården.. Och detta vackra hus ska hon sälja.., finns att se på Svenskfastighet, gatan är fogdevägen! kolla vet ja....

Idag ska jag och mamma gå på seconhand och loppis, väldigt roligt tycker jag.. kanske kan hitta nått bra:)
Var ju en riktig auktionloppa förr och handlade ju på mig ganska mycket under några år, som jag fortfarande (det mesta) har kvar och på något sätt restaurerat!! mer sånt..

Nu ska vi kolla in önskelistan till min kusins och hans blivande A,s bröllop som är sista helgen i augusti.
Väldigt smart och bra att ha en önskelista så alla verkligen ser VAD man behöver och samlar på, eftersom de bor i stockholm så ligger listan under "önskelista" på NK, men de flesta sakerna går ju att få tag på även här... Underbart med bröllop!!

Hörs senare, kram oss (mola & jag)

4 kommentarer:

Anna Charlott sa...

roligt..

Anonym sa...

hej

elise sa...

Tack vännen!! kram kram

Villan med tre små hjärtan sa...

Hej syster Yster! ÅH va d va roligt o få träffa dig o magen, ni såg ut att må toppen!:) Söt liten blogg du har, kommer nog bli många besök på den! Bamse kramizar från syster J!