onsdag 25 augusti 2010

Magisk kväll..



Kommer precis in efter en helt underbar promenad, det har regnat och blåst hela dagen men nu, Just nu... tränger det fram solstrålar mellan träden och det kändes helt magiskt ute. Ibland gäller det att pricka det perfekta ögonblicket och det hände ikväll..

Har varit lite hängig på eftermiddagen med ont i huvudet och matthet men nu är det som bortblåst, tänk vad lite frisk luft kan göra!! Har tyvärr blivit mindre tid utomhus det sista, dels det dåliga vädret och sen fixar och dolar jag mycket inne just nu... Men imorn är det jag oavsett väder som tar frukostkoppen ( och filt om det krävs) och sätter mig ute under tak eller under det fria en stund och fyller lungorna med frisk härlig luft, för det känns...:) att hösten är på gång!!! Till min stora förtjusning, älskar hösten och det härliga höga luften som den för med sig.. Tänk er en fin solig septemberdag, åhhh inte mycket som slår det varje fall inte sandstränder och smält glass:) 

Jag har tok städat köket idag, kylskåp, skåp, luckor, lådor, kakel... åh det känns skönt nu några timmar senare!


Igår efter kalaset började vi förbereda inför nästa kalas.. Vi packade nämligen väskan som ska med när det är dags, så nu står den redo saknas bara lite dryck och choklad??


Nu ska vi slappa till det (ännu lite mer, ha ha)
Men ha en fortsatt fin kväll alla & var rädda om er!


Får man lov att bjuda på lite vackra höstbilder..
Se & njut..







Inga kommentarer: