tisdag 17 augusti 2010

Alla vägar bär till Rom..



Vackra Fontana Di Trevi

P utanför mäktiga Coloseum

Jag därinne.. lite väl exalterad kanske:)

Kanske den vackraste byggnade/platsen någonsin: National museum


Godmorgon tisdag!

Hoppas att ni alla haft en bra natt, märker ni vad mörkt det börjar bli på kvällarna?? Igår var det exremt mörkt här eftersom himlen såg ut att kunna bjuda på lite åska... men icke!

Idag kommer min mamma & pappa hit, först hem till oss för jag ska bjuda på frukost och så vill dom ju gärna se uteplatsen som börjar ta fart.. Sen ska vi ta rundan på stan, mamma ska ha skor till bröllopet och pappa ska ha ny kostym så jag vill gärna med och vara lite smakråd!!
Mamma har köpt en så fin klänning i dus "grå-blå" i ett tunt tunt tyg, knälång med lång ärm.. Tror att det är en Fransa klänning?? i varjefall så kommer den från stuket.se
De hade fått in nya smycken från Snö precis, och armband och halsband i exakt samma färg... med tydliga silver accesoarer.. gissa om det var snyggt ihop!!


Nu ska jag hoppa in i duschen, men jag visar lite fler pics från Rom (var ett framför fontana Di trevi igår)
där vi var i Mars -10... Dit vill jag verkligen åka igen, helt underbart!!


Ha en  bra dag vad ni än gör  och tar er för, kram från mig

1 kommentar:

elise sa...

hej vännen! tårtan blev jättegod =)
Synd att länken inte funkar, men det går ju att gå in manuellt ändå på www.stuket.se

Ha en riktg bra dag i morgon!kram kram