onsdag 18 augusti 2010

Fin klänning

Hej alla fina..

Hoppas att ni haft en bra dag och fyllt den med nått litet speciellt, annars är det ju några timmar kvar att göra det på!!

Jag har gjort nått speciellt idag.. nått som jag aldrig gjort förrut, jag har köpt det första blöjpaketet till våran bebis:) Kändes speciellt och häftigt.. 
Eftersom vi snart ska packa den sk, väskan som ska med när det är dags så handlade vi på oss blöjor, våtservetter, tvättlappar och oljor av olika slag:) Jösses vad grejer!! Men vilka pytte pyttesmå blöjor så fruktansvärt söta. Jag gick med i Liberoklubben när jag blev gravid så förra veckan fick vi brev med rabattcheckar för ett komplett "startkitt", så Libero är det vi valt att börja med... Säkert jättebra??

Allt detta handlade jag på hemvägen från stan, var optimistisk och cyklade tur & retur idag... kanske inte det smartaste, var ganska trött när jag väl var hemma! Men jag hade en jätte trevlig och god lunch, Tack!!

Nu ikväll har jag putsat fönster på framsidan, var väldigt välbehövligt så resultatet blev ju bra:)
Nu ska vi se på Miss Marple, mysig sommardeckare..


Visar en fin klänning och armband som står högt på min höstönskelista..

Supersnygga skjortklänning från ODD MOLLY.... vill ha!!

kolla de fina detaljerna bak

Armbandet LOVE från GOOD CHARMA






Njut kvällen, kram från mig

2 kommentarer:

Elise sa...

Finns en kvar i din storlek på stuket vännen! 1699 tor jag att det va! Nu har jag packat för modemässan! Kram på dig å vila lite nu emellanåt! kram kram Elise

Anna Charlott sa...

Men är du säker:) Var bara en större storlek nær jag jag va hemma?? men hoppas hoppas!! kram & ha en super helg i sthlm, handla massor...:)