tisdag 24 augusti 2010

Födelsedag..




Hejsan alla..

Hoppas ni har en bra dag? Jag har haft en härlig förmiddag med mysigt fika besök.. Men nu har jag pratat i telefon i omgångar:) Pratade nyss med en gammal barndomsvän som bor i Helsingborg, så himla roligt att bara få tjata lite.. Hon är dessutom nyutbildad kommisarie!!! och hur häftigt är inte det..
Men med den tjejen blir man inte förvånad, vilja och styrka som få jag känner.


Som sagt var idag är det födelsedag, bara kalas i första hand.. P´s mormor fyllde 91 år i söndags men då var ju vi bortresta så vi tar paket & tårta under armen idag och firar henne!
Men har precis fått besked om en riktig födelsedag, nämligen en liten kille som kommit till världen:) GRATTIS käraste L & D till eran son.. Helt underbart!!

Tycker det är så häftigt för vi hade nämligen samma BF, vad det nu betyder?? Tydligen så är det bara 4% som föds på den dagen de är "planerade" till.. Men det är nog mänskligt att behöva en dag eller siffra att fokusera på?!


Innan  fikat på fm bakade jag blåbärsmuffins, var tvungen att testa det snygga baksettet från Rosti som jag fick i present av L med familj, Tack så mycket funkade jättebra.. 
Kolla vilken snygg färg dessutom, härligt ljusblåa skålar och slickepott i samma färg!!

Nu ska jag äta en sen lunch & fortsätta rensa i bastun.. ( används flitigt... men bara som förråd!!)

Baksett från www.culinaris.eu

Bid från www.johner.se

Ha en fortsatt fin dag & va rädda om er! kram från oss

Inga kommentarer: