fredag 30 juli 2010

sköna fredag..








Bjuder på lite pics från vackra Vänern, bilderna är dock från förra sommaren eftersom vi inte har lagt i båten detta år..





Hej alla fina.
.


Idag har det inte gått i många knop här hemma, jag har varit ganska trött och tung!! Jag har varit till Barnens hus och kikat och jisses vad grejer det fanns... Vi inhandlade en jättesöt dregelhaklapp i ljus ljus rosa och en speldosan "fanny" som vi har snuttefilt och napphållare i samma serie, väldigt gulligt och mjukt... tycker mycket mer om tygsaker än hårda plast saker.
Hittade ingen skötväska som jag fastnade för.. men har sett en så det blir nog att beställa hem den ikväll, ska ändå beställa hem åkpåsen som jag hittade redan i mars:))

Nu har jag precis tittat klart på en mysig film: Love happens, med b la Jennifer Aniston. En riktig slapparfilm...

Nu ska vi börja med fredagsmiddagen, är redan ganska hungrig.... Det blir ryggbiff med ugnsrostad palsternacka och färskpotatis med dijondipp, smaskigt hoppas jag!!

Imorgon ska vi upp i ottan, vi ska ta en dagstur till Hunnebo, Smögen & Kungshamn:) jihoo
( ska besöka lite fiiina affärer och självklart äta lite skaldjur..)

Ha en mysig fredagskväll, kraaam

Inga kommentarer: