tisdag 6 juli 2010

sköönt..


God förmiddag!
Nu har jag ätit frukost efter mitt träningspass ( åt en innan också..) och gjort mig klar för dagens utflykt.. träningspasset var super bra och innehöll massa bra övningar för mig som gravid. Det är en tjej C på sats färjestad som är proffs på just gravida. Var lite osäker hur tungt och hårt man kan köra men hon har lärt mig jätte mycket, bara att lyssna på kroppen och använda sunt förnuft!! Min kropp mår jätte bra när jag rör på mig även när jag är gravid så varför skulle jag egentligen sluta??? Graviditeten är ju en förberedelse för (antagligen) den största utmaning man kommer att ställas för... ƒörlossnigen!!
Sen ska man inte glömma att jag har mått oerhört bra hela tiden (peppar peppar..) och då kan man ju lägga lite energi på orken..

Nu ska vi ge oss iväg på utflykt:) vi ska åka till tössebergklätten och äta våffla med hjortron och glass... och sedan vidare till Mårbacka och äta lunch!! Vi var på samma utflykt för två år sedan och det var jätte mysigt, Värmland har mycket fint att erbjuda.
Måste bara tipsa er gravida om ni nu inte har läst den om boken: På smällen, skit rolig och väldigt info-rik.. rekomenderas varmt.

Ha en go dag, hörs senare kram

Inga kommentarer: