måndag 5 juli 2010

Mage..

Vilken härlig måndag kväll, nej jag är inte ironisk..
Efter jag slutade jobba har vi gjort god kycklingsallad och tagit det lugnt i soffan, nu blir det snart goda sängen eftersom jag ska upp tidigt imorn.. Har en p.t timme klockan åtta!!! hm känns lite väl tidigt just nu men då är jag pigg och vaken och dagen blir längre. Har nämligen börjar gilla att sova länge på morgonen, eller rättare sagt jag vaknar inte tidigt längre!! Kan det ha med magen att göra?? skönt är det i varje fall:)
Magen har nu börjat "ta fart", och bara den senaste månaden har det hänt massor... Bilderna nedan är från våran underbara Santorini resa för ca, en månad sen och då är den inte så stor!!
Ska förresten ta kort på "magen", mig och P. En jätte duktig tjej ska ta lite bilder på oss, säkert väldigt roligt att ha för att visa vårat "gryn" men även för att få lite fina bilder på väggen!!

sov nu gott & dröm sött, kram

Inga kommentarer: