tisdag 13 juli 2010

trött..

hej tisdag..
Inatt eller snarare imorse 05,00 vaknade jag av att det öste ner och att det åskade rejält, så vi flög upp och sprang ut och bar in våra ny inköpta blommor och parasoll. Uschh jag är inte så glad i åska.. tror jag har ärft det efter min goa mamma som är snäppet mer rädd än mig!!!
Men vi somnade om och sov till halv elva.... när gjorde jag/vi det senast??? så vi år frukost i chock kan man säga:))
Nu har vi varit iväg och kört ett härligt styrkepass och fått lite ny energi, sköönt!
Nu hör jag hur det mullrar på långt håll, fy hoppas att det inte närmar sig.
Nu ska vi ta en fika sedan ska vi åka och köpa en ny grill, får nämligen grill och bad gäster imorn.. längtar!
Ikväll ska vi på grillkväll hos P bror och familj, jättetrevligt.

Ha en go kväll, kram

Inga kommentarer: