söndag 25 juli 2010

fin fint mode..




kolla in, detta är från Gant´s visning inför hösten-10.. enkelt men sååå kvinligt!!
Vill ha.. ( typ allt)..



Nu har vi varit och kört ett styrkepass, väldigt skönt!! Här regnar och blåser det ganska ordentligt så under träningen planerade vi för en riktig filmdag:) mysigt tycker jag...
Så jag tror att det blir några riktiga kostymfilmer( vilket är mina favoriter) och kanske några Bond..

Får se vad som händer ikväll men kanske kommer kära vännen E med sin kärlek hit och då blir det Bio och långfika.. kom kom!!

Igår kväll hade vi grillkväll med M och hennes fina familj, för er som inte vet så har dom en bebbe som snart är 4 månader och helt underbar.. Ler och lyser!
Va en jätte trevlig kväll, Tack!
Kvällen mat bestod av; Grillad ryggbiff med lime & vitlökssmör, machesallad med grillad sparris och halloumi och dijonvinegrett, och rostad färskpotatis..
Till efterrätt hade jag gjort kaffepannacotta med riven Ocumare choklad (underbar mörk choklad).

Om det har varit något som jag längtat efter eller varit sugen på så är det vinegretter, oliver, fetaost.. ja allt som är lite syrligt.. citron och lime är smaskens..

2 kommentarer:

Madelene sa...

Tack för supergod mat och trevligt sällskap!! Ses snart igen.. Kramar!

Elise sa...

Får bli en annan dag vännen! Hör av dig nu i veckan då ni har vägarna förbi!! Bamse kramar!!!