torsdag 21 april 2011

Soulmate.




Hej fina skärtorsdag!

Har ni haft en fin dag? Hoppas det.
Vi  hade en mysig förmiddag med Madelene & Herman på besök. Först lite fika och sen promenad med lekparksbesök..
Sen intog jag och Svea lunchen efter solväggen, det är verkligen lyx att få vara mammaledig!
P slutade tidigt idag så på eftermiddagen åkte vi och köpte gunga till Svea (till påskägget:))
och gick en runda på stan och uträttade lite ärenden. 

Tänkte visa kläderna jag köpte när jag var hemma förra veckan från Stuket,
både linnet och koftan kommer från märket Soulmate och jag verkligen älskar både färgen och modellerna. Linnet är 30% silke och 70% bomull, och det förra jag hade slet jag verkligen ut... ljusrosa snyggt i sommar med ett par slitna jeans till kanske? 
lite mörk bild tyvärr..(:
Fina koftan med broderitryck på armen och på ryggen.

Skirt och fint sommarlinne..


Nu har vi ätit god mat och druckit ett gott Zinfandelvin (passar bra till pepparbiff tex.. som vi åt) eftersom zinfandeln är lite "syltig" och mjukare i smaken så blir det fint ihop..
Nu mumsas det ur påskäggen och så går Göta kanal i bakgrunden.


Ha en fin kväll kram mig

1 kommentar:

Elise sa...

Glad påsk vännen!! Jag äääälskar verkligen den koftan!! kram på dig!