måndag 4 april 2011

ISABELLAS

Köpte första numret av nya "feelgood" tidningen Isabellas i helgen, efter att knappt inte orkat titta i ett inredningsmagasin på nått år.. Men jag kan varmt rekomendera denna, lagom mycket och väldigt vackra inspirerande bilder..   Och nu bara 29 rikstaler.


Hej måndag och ny vecka!

Veckan startar bra.. Först ska vi iväg och gratta världens bästa Madelene som fyller år idag, grattis fina fina du..
Och i eftermiddag ska jag iväg på min "topp till tå" behandling som jag fick i julklapp av P, om jag längtar.. 1 timme helkroppsmassage och efter det 1 hel timme ansiktsbehandling! Ska bli underbart..
Behandlingen ska jag göra på Bm spa, det är även där som jag har gått förrut och gjort diamantslipning..(fick ju lite pigmentfläckar..)

Nu ska jag fixa frukost och ta hand om världens bästa Svea.. 

ha en fin måndag, kram oss

1 kommentar:

Villa Tallbacka´s Home sa...

Hej mina dyrgripar!
Ja dom bilderna såg inte alltför proffsiga ut, ha ha!:)
Älskade T känner sig något piggare idag, lungröntgen visade inget bakteriellt utan virus! Får ta tiden...
Längtar såå mycket efter er, tycker ni skall komma hit NUU!
Älskar er såå, kram i massor från Johanna söstra di