fredag 1 april 2011

April april..


Bland packningen...:) 
Här packas det och fejjas, vi åker äntligen upp till Branäs i eftermiddag! Skulle åkt upp förra helgen men Svea hade lite snuva och lite temp så vi avvaktade... men nu så!!


Hej fredag & April..

Har inte blivit lurad (vad jag vet?) än så länge. har ni?

I eftermiddag åker vi som sagt till Branäs och ska njuta helgen där, kan bli en av de sista turerna denna säsong(:, vet att de har snögaranti t o m påsk... men jag vet inte??
Hoppas varjefall skidspåren är öppna och någorlunda fina, ska nämligen åka både lördag och söndag (har jag sagt till mig själv..) och minst en mil per dag?? 
Det är ju så fruktansvärt jobbigt, skidskyttar och längskidseliten är mina idoler. Där snackar vi vääältränade killar och tjejer!! Tror all annan sport nästan kan slänga sig...(?)  

Ni vet väl att  Branäs vunnit pris tre år i rad för Sveriges barnvänligaste anläggning! Och det är super för små kämpar se Branäs, och boka till nästa säsong vettja..









Lite bilder från sportlovs trippen ihop med min syster o fam.


Nu ska jag ta tag i mig själv så att vi kommer ut en liter tur innan vi beger oss!
Ha en fin aprilhelg, verkar som det blir fint:)

Kram från mig


Ett litet "gottetips" Mamma hade med dessa när hon kom på besök... helt fantastiskt goda, med frystorkade citronbitar i..




1 kommentar:

Villa Tallbacka´s Home sa...

Hej älskade syster och underbara svea med fam!
Men gud vad go ä hon då? Längtar såå efter att få träffa er! Ha en bra helg i Branäs och var rädda om er!
Bamse kramar från syster yster i Årjäng(Blomskog då så klart!:)