söndag 3 april 2011

På längden och på Ladans lounge.


Det här avslöjar väl en del.. så här duktig är jag på att åka längdisar!! Men extremt roligt hade jag i varjefall, trots att det gick tungt.. riktigt tungt!


Hej sena söndagskväll!

Hoppas ni haft en bra helg och en skön söndag?
Vi har intagit soffan efter att ha packat upp och fixat lite inför veckan som kommer.

Vi har haft en jätte härlig helg, inte närhet att få se solen men en skönt och lugnt.
Sa ju att jag skulle åka en mil längdskidor varje dag... det har jag inte gjort men däremot har jag åkt 1,2 mil i riktig dugg och modd! Så jag är nöjd..

Var och åt god lunch på nyöppnade "Ladans Lounge", mysig fjällkänsla har dom fått till också..

Nu ska vi sova här, kram

Så roligt att få va me.. Sittvagnen är suuper!

 Det bästa för Svea just nu, djupfryst bitring:) Hon fick nämligen sin första tand idag.. Lycka!
 I väntan på lite lunch

Inga kommentarer: