tisdag 12 april 2011

På jakt..

Hejsan Tisdagskväll..

Hoppas ni har det bra? Här har vi precis kollat klart på -Veckans brott, vågar nästan inte säga det när det samtidigt varit hockey... men vi kollade lite.
Gillar Veckans brott eller snarare Leffe ganska skarpt, sävlig, dryg, fåordig, nochalant men fanken va rolig!!

I dag blev mammamorgon fikan inställd, goa lille Herman var sjuk!! 
Så jag och Svea tog en rejäl sovmorgon och begav oss senare ut på en promenad... ner till stan (tar ca, 1h?)
Svea behövde mer dreglisar och så skulle vi hämta skorna som var undanlagda, så söta!
Jag är ju på jakt efter dopkläder och skor så idag har det dragits och vridits på klänningar.., men ingen fick följa med hem. Ska kolla på fina Stuket nu när jag ska åka hem till min familj:) åker imorn och stannar tills fredag.. Längtar!
Kolla dessa miniConverse.. köpta på Bergkvist skor.

En glad nyhet idag på stan var också att Noa Noa har öppnat en butik, vilket betyder fina bebbekläder!!
Gav mig inte så mycket tid därinne men en otroligt söt dreglis fick följa med hem..

Jag och Svea körde senlunch och hela kittet, jag Latte o god macka och Svea gröt och avokado.. Mysigt, bara jag och hon.

Liite mörk bild, men dreglis från Noa miniature!


Ikväll har hela lilla familjen varit och tränat, jag har kört Box (tack Cecilia för ett roligt pass..)
dock ofantligt jobbigt.. Och P körde styrka, Svea tränade med gulliga Isabell på miniSats:)

Ha en fortsatt trevlig kväll

Kram från mig

Inga kommentarer: