tisdag 26 april 2011

Påsken

 En solstråleglad liten Svea på Påskafton på hembygdsgården..
 

 Världens finaste lilla påskkärring.. Min systerdotter Engla
Och påskgubben Julius, så söt.. kom direkt fram till Svea med ett påskbrev fullt med godis! (det tog mamma hand om..)


Hej på er!

Hoppas ni haft en fin påsk? Vilket väder det varit.. rena sommarvärmen!
Vi har haft en lugn och härlig påsk, hade en jätte rolig påskafton hemma hos mor & far med god mat.
Påskdagen och annandagen har det målats och fejjats utomhus, P har hunnit måla mycket redan.. 
Nu är även isen i poolen borta så nu klättrar graderna uppåt:) Om en månad är den nog i full gång?

Vi har haft en bra dag, jag passade på att städa och plocka bort påsken när Svea sov förmiddag, så nu är det rent och fint här hemma. Sedan var vi ute på en långpromenad, åå jösses vad det går fort nu, allt grönskar och knoppar! Skönt.
Nu ikväll har jag varit och kört ett boxpass, väldigt uppiggande kan jag lova..
P var hemma med inte mindre än två barn.. Kusin C var nämligen också här, men det hade gått hur bra som helst!

Nu ska vi se vidare på Desperate husefruer (titeln är bättre på norska)

Ha en fin kväll, kram mig 

1 kommentar:

Z sa...

Underbara söta Svea!!! /Z