onsdag 6 april 2011

Lite nytt..

Visst är den fin.. Denna ursöta jacka från Benetton  hänger i Sveas garderob och bara väntar på att få användas.. men snart så! Lite preppystil på vårat gryn i vår.. 


Hej fina varma onsdag!

Vilken dag det blev idag.. det trodde jag inte när jag vaknade och tittade ut i morse!
Men när vi kom ut efter rytmiken så var det ju helt plötsligt fint och framförallt varmt.. ljuvligt!
Blev en härlig långpromenad med måånga mammor i följe och sen en spontanlunch hemma hos T, där tryckte vi in oss och bänkade till en lunch till sådär elva pers.. jätte trevligt!
Vi kom hem lagom till kvällsgröten och kvällsbad.

Nu blir man ju så sugen på nytt, kläder, skor ja allt.. Och Sveas garderob är redan uppgraderad och klar inför våren med nya jackor, byxor, bodies och mössor.. det som saknas nu är bara ett par små vårskor.
Nu är det bara jag som ska kompletera med skor och lite överdelar??

Nu ska jag göra mig klar för sängen, där en väldigt rolig bok väntar.. Visar imorn:)



 Fina små chinos från Kappahl..



kram från mig

Inga kommentarer: