måndag 11 april 2011

Kalas..

I våra krukor just nu.. lila sammetspenseé



Go kväll kära ni!

Ett sent litet inlägg, men dagen har gått i ett.. en intensiv men rolig dag!
Nu på kvällen har vi varit hos Sveas farmor på kalas, hon fyller år idag.. Grattis igen!
Svea fick sitt första påskpynt, en riktig "påskkärring", den står nu i hennes fönster.. för det är faktiskt påskveckan till veckan:)

Idag har även mamma och pappa varit hos mig och Svea och fikat och umgåtts, så roligt att se er.
Innan det hanns det me en långis ihop med Anna och Nemi, känns som vi vant oss med milrundan nu.. sjukt vad snabbt man vänjer sig att gå??

Igår forsatte vi att fixa ute så nu är det lite ordning på torpet igen:) Vi hann med lite fikapauser också.. och för mig lite läsning i den roliga Ann Söderlund boken, som ständigt befinner sig i någon slags kris.. Denna köpte jag (signerad såklart..:)) på barnmässan, väl värd att läsa!



Nu ska vi ta kvällen, kram & gonatt


1 kommentar:

Villa Tallbacka´s Home sa...

Hej min kära!

Ses på Onsdagen hoppas jag? Ja ledig...:) Vill bara krama er! Kramizar syster yster på Tallbacka