tisdag 19 april 2011

 Vad är det för roligt, fin färg..
 Är dom till mig??
Åhh tack, få känna lite på dom..   Lilla Svea & kusin Gustaf.


Hej Tisdagkväll.

Hoppas ni haft en fin dag?  Vi har varit på bebbefika hemma hos Madde & Herman, tillsammans med några andra mammor OCH pappor.. jätte mysigt och tack för god fika!
Svea verkligen älskar att vara bland andra bebbar och barn nu, spanar och skrattar:) 

Förra veckan var ju vi hemma hos min mor & far i några dagar, så bilderna ovan är från hemfrånskolan promenaden med Gustaf..
Hann med mycket när vi var hemma: Premiärbesök på min syster nya salong LiKa
super fint! Jag fick också håret klippt och färgat, tack syster.
Jag hann även med lite shopping på Stuket ,så nöjd visar bilder på det imorgon.
Sen blev det massor av mysig fika, badkarsbad med Svea... och även ett par löprundor hanns med.



Nu ska vi se på Bukowskis på åttan, älskar det!!




Efter det väntar nya mamma



 kram mig
 

Inga kommentarer: