fredag 29 april 2011

Bröllop & sol..


Vackra som få... Vilken dag, detta följer jag nu framför teven. Och nu kommer bruden!!
Vilken klänning, jag blir alldeles svettig här hemma, påminnelser om Grace Kelly säger dom och vilken ikon är inte det.. 

Här har ni bröllopsprogrammet för dagen:) Jag ska följa..


Fantastisk.. har sett klänningen nu i skir spets med slöja och spetsbelagda armar! Vacker vacker vacker
Väntar på att få se brudbuketten nu som sägs kanske vara i Syren, och hur fint är inte det. Nej det är liljekonvalj, precis som min fina mamma hade under Kelly tiden!!

Tycker nog att bröllopsklänningar ska ha ärm, klassiskt och fint gärna med lite gräddnyans.
1900 gäster är tydligen bjudna och utav dom är bara 40 personer kungliga, de har tydligen satsat på att bjuda vänner istället.. Tänk att dom kan få påverka det, bra tänk.
Festen eller middagen är ju på BP och jag kan tänka mig att vilka som kommer att sitta bords där, vet att David & gravida Victoria är på plats:)

Men kolla in detta vackra par som också är på plats;


Nu ska jag titta vidare på detta Royal Wedding, kram

Inga kommentarer: