onsdag 27 april 2011

Jag kan flyga..

Jag är inte rädd..      Jo det är jag faktiskt, ganska så rejält också!


Hej fina onsdag.

Har ni det bra? Vi har haft en bra och fullrulle dag, rytmik bebbelunch och långpromenad på förmiddagen och födelsedagskalas på eftermiddagen.. Grattis goa moster G!

Om en månad befinner vi oss i Grekland, härliga tanke.. Var så långt bort när jag bokade i Januari och nu är det inte långt borta:)
Det enda som inte lockar är just den lilla "transporten" dit.. ångrar mig varje gång som planet rullar ut, antagligen denna gången också?  knep någon? ( Och att det dör fler i bilolyckor än flygolycker vet ja redan men det hjälper icke!!)

Nu har jag precis plockat ut en Kantarell & Västerbottenost paj ur ugnen, doftar ljuvligt kan jag lova..
Får nämligen trevligt lunch och fikabesök i morgon av min mamma, svåger och syskonbarn!
Och imorgon kväll ska jag AW med mina vänner, roligt roligt!

Ha en god natt, kram mig

 Våran lilla egna vårsol.

Inga kommentarer: