onsdag 20 april 2011

Min goa lilla påskkärring..


Hej onsdag!

Idag var det rytmik och då passade vi (jag & Anna) på att göra våra små guldklimpar till små söta påskkärringar.. Svea hade dessutom på sig sin mosters gamla förkläde som hon hade sin första påsk (det jag menar är att det har några år på nacken:) sorry!!)
Efter rytmiken hade Jeanette i gruppen visning av sina smycken, väldigt mycket fint och jag la en beställning på ett egetmixat armband. Kolla in hennes smycken här:

Ikväll har vi varit och påskhandlat, så nu är äggen (och jag..) fyllda me massor av godis!
Jag har också hunnit med en löprunda, en riktig härlig sådan.


Ha en fin kväll, kram mig

Idag för sju månader sen föddes vårat gryn, 20 september 2010

1 kommentar:

Villa Tallbacka´s Home sa...

Go kväll!

Åh såå go och söt hon ä!!! Hon ä som en bakelse skulle bara vilja bita i godingen Svea! Längtar efter er såå mycket! men vi ses ju snart, kramar i massor från moster och kusiner i Årjäng, blomskog.