måndag 9 maj 2011

Sjuk..


Vackraste blom.. vilket skådespel det är ute nu!


Hej ny vecka!

Som för oss har börjat med en innedag.. Nu är Svea mycket piggare men nu är det jag istället som är urkass!! Uschh för förkylningar, var lite tuff förra veckan och berättade att det var nog fyra år sedan jag var förkyld, och det skulle jag nog inte ha gjort. Men med mycket dryck och lite vila så kanske det blir lite vårluft för mig med.

Men helgen har varit kanonrolig eller lördagen rättare sagt (i ofs söndag me eftersom vi inte kom i säng förrän fyra??) Hade ju tjejträff då och gissa om det var roligt, massa massa tjat och skratt, fantastiskt trevligt att vi har startat denna tradition eftersom vi är så utspridda över landet! Nu har vi redan bokat nästa helg vi ska ses och det är April -12... känns långt borta men det går fort! 
I år hade vi ju även en kille med på tjejträffen, nämligen P som var hos mor & far ett tag och sedan kom hem eftersom Svea inte var på topp!! Men jag tror han tyckte de va lika trevligt som vi?? 

Nu är vi inne i dopveckan och jag säger tur... att jag gillar att planera och förbereda i tid, för jag har förberett det mesta och just nu hade jag inte orkat fixtrixa så mycket.

Nu ska jag återgå till "Kärlek på Italienska" bra film!

Kram mig

Inga kommentarer: