torsdag 12 maj 2011

Fortsättning följer!

De här fina liljorna fick jag av min P idag när han kom från jobbet.. Tillsammans med min favoritchoklad. Det är nämligen Charlott(a) -dagen idag.. Tack fina du!


Hej Torsdag!

Vet inte vad som hände med inlägget som jag gjorde under dagen idag?? Bara försvann..
Men jag berättar gärna igen, idag har nämligen Svea ål/krypit till moi:) Hon har vridit och backat ett bra tag men idag så gick det framåt..  På självaste Charlotta -dagen!

Idag på har vi haft fina M & lilla H här på mysig fika, så trevligt! Vi pratade om förskolestarten som båda  två "våndar" lite för inför hösten.. Och även om platsbristen som råder, föddes ju lite goa bebbar förra året:) För dom är det klart nu, H börjar ju några månader innan lilla Svea...
Efter det gick jag äntligen och då menar jag äntligen, en efterlängtad långpromenad. Var ju en vecka sedan jag var ute! Å vad det har grönskat och vad underbart det luktar, Spirea, Hägg och Syren... Plockade med lite hägg som nu doftar ljuvligt ifrån köket.



Nu ska vi se på Columbo.. lagom crim så här en torsdagkväll.

Kram från mig


Måste bara visa "Svea dagens"

 Världens sötaste små ridbyxor..
Under kvällens storhandling invigde Svea sitsen.. super nöjd!

Inga kommentarer: