torsdag 5 maj 2011

And off we go..


Inte än men snart.. Är  tjugo dagar kvar och jag har börjat min nedräkning:) Ska bli fantastiskt!


Hej torsdag!

Hoppas ni har det bra? Här hemma har vi lite sjukstuga.. Svea har blivit förkyld och näsan rinner, inte lätt att vara liten. Men nu sover hon gott i min säng men lite extra under huvudet.
Känner enorm längtan till våran lilla resa nu, hoppas på värme och sol.. Har lite att fixa innan till lilla Svea, b l a en uv-dräkt! Någon som vet någon bra?

Jag håller på att städa allt från garderoben till bokhyllor så det är kanske bäst att sätta lite fart nu:)
Närmar sig ju helgen nu... oj oj vad jag längtar efter alla fina tjejor!! Ni kanske inte vet men på lördag eftermiddag så fylls vårat hus av mina fina vänner. Vi har tagit tag att ses en helg per år och variera ställe/stad/hem att vara på så nu är det hos mig:)  Välkomna!!

Nu ska jag köra så det ryker!     Kram mig

Wow kan man sitta i den också!!

3 kommentarer:

elise sa...

ses snart vännen =)
Jag har drömt om dig inatt å lilla Jolin å Marie B!! =) på Lundegatan, skitskummt! =) kram kram

Anna Charlott sa...

åhh det låter spännnade.. ses snart!! Längtar!!

anna f sa...

det finns massa bad o solkläder på barnens hus. kika där vettja! ^^ krya på er så kryar vi på oss :D