tisdag 17 maj 2011

Gratulerer me dagen..

17 Maj, idag är det fest i vårt vackra och underbara grannland.. Önskar att jag vore där!
Så grattis till alla fina norrmän & norskor idag..


Hej tisdag!

Här åskar det som attan för tillfället, uschh inte så favorit hos mig.
 Hoppas ni haft en fin dag?
Jag och Svea har varit och tränat  på eftermiddagen, idag körde jag Core boll, så  jobbigt men nyttigt för kroppen man använder sig bara av kroppen och gör övningar med den stora varianten av coreball.
Efteråt sprang jag en kvart i högtempo.

Tidigare idag träffade vi A och hennes N för en härlig långpromenad, jätte mysigt tack för idag!
Har tyvärr inte fått korten från dopet än så ni får hålla tillgodo i några dagar till:)
I morgon är det en vecka till s e m e s t e r.... jihooo, men vi jag och bästa lilla Svea tjuvstartar i slutet av veckan och styr kosan hem till mor & far i några nätter.. Mys, på fredag kommer också min moster och kusin så det passar ju så bra:)

Nu ska jag se på lite -Desperate housewife.

Ha en fin kväll, kram från mig

Dagens underbara lilla Svea i röd manchsterhänglsebyxa, hur gulligt som helst enligt mig..



Inga kommentarer: