onsdag 18 maj 2011

En dansande ballerina.


Några utav de fina presenter som vårat gryn fick i dopgåva.. Ett våningsfat med ljuvlig liten prinsessbakelse på, ett superfint smyckeskrin med en dansande ballerina (väcker lite nostalgi hos mig..), och en Bobbycar i ettrigt rosa:) Så uppskattad!


Hej onsdagskväll..

Vilket mys-tända-ljus väder det blev idag. Vi lyckades nog pricka in de timmar det var sol idag för våran långpromenad med bebbemamman A och N, efter det gick vi hem till oss och gjorde lite macklunch och dopfika.. Mys! Så jag har haft en trött donna här hemma ikväll för det blev många timmars lek för våra små idag. Jag fick även en flaska hemmagjord Rabarbersaft utav Anna, tack den var helt fantastisk!!


Våra små godingar:) 
(Kaninen som skymtar var också en doppresent, en gungkanin ska visa den närmare för den är urtuff..)

På tal om trött donna, inatt gjorde hon det igen.. Somnar själv, i sin säng i sitt rum och sov till morgonen.. Min duktiga lilla tjej! Känns skönt att få in rutiner som funkar och att vi båda kan "dela" lika mycket.

Nu ska vi se på Columbo (igen..)

Ha en fin kväll, kram mig

(i morgon åker vi till mor & far, fårse om det hinns med nått litet inlägg:))

2 kommentarer:

Villa Tallbacka´s Home sa...

´Hej syster yster!:)

Tack för senast, såå roligt att ni skall komma till storstan!:) Väntar efter att få träffa lilla trollungen igen! Kör försiktigt vänner små, kramar i massor från syster/moster i Årjäng
Kusinerna väntar...

anna f sa...

tusen tack för en toppendag o supergod fika/lunch! ^^ Vår lilla tjej var med trött efter allt bus o mys igår. Men jag tror att båda de små uppskattade det, o även vi:D ha de gott! O ha en trevlig vistelse i årjäng! kram kram