fredag 6 maj 2011

Äppelblom..


 Lite talanger från moster har hon, här ska hon kamma lilla Palle.
Detta är min lilla sjukling idag, vi bäddar framför spegeln på morgonen:) speglar är jätte roligt nu..


Hej fredag.

Hoppas ni har det bra och att ni njuter av att det snart är helg (igen!!).
Vi har tillbringat även denna dagen inomhus eftersom Svea fortfarande har feber och lite hängig(:
Det har blivit mycket mys och "läsa-bläddra-boken" Rödluvan med fina färger och motiv, en klar favorit..
Men utanför fönstrey på grannens tomt står äppelträden i full blom, vilken prakt och kort tid det är! 

När P kom hem åkte jag ut för lite ärenden, skönt att få lite luft också. Och på vägen hem hämtade jag upp våran fredagsmat: världens bästa Sushi från Happy Kitchen, så himla gott!
Nu ikväll har vi myst framför tv:n med en go liten Svea som sällskap, ville inte riktigt komma till ro ikväll, stackars liten! Men nu sover hon skönt med höga kuddar under rygg och huvud. Hoppas hon är piggare imorgon så att hon också kan få komma ut och andas lite frisk god luft.

Imorgon smäller det, vid fyra snåret glider alla fina tjejor in! Får se om min egna lilla tjej inte är på topp så att hon blir här hemma och sällskapar med oss? 
 Det blir grill med goda tillbehör och en god dessert som jag förberet nu ikväll..

Nu ska jag va lite social med min sambo, kram mig

Inga kommentarer: