onsdag 4 maj 2011

Baby T design..

Super snygga armbandet från Baby T.


Hej kalla kalla onsdag.

Vilken dag det varit idag, ena stunden sol och fint och andra stunden lite snö och hagel??
Men men detta hör väl våren till..

Vi har i varjefall haft en jätte mysig dag, förrutom nu på kvällen när Svea vaknade och var ledsen av orsaken "tand-nr-2" som nu ganska snabbt kommit upp i underkäken. Men  alvedon och lite Brämhults färskpressade ääpeljuice så blev hon nöjd igen:)
Idag har vi varit på babyrytmik och efteråt stannade vi för fika och sopplunch! Gott..
Jag och bebbemamman Jeanette gick en promenad efter lunchen och eftrsom hon liksom jag varit student  ett tag(!) så föll disskusionen in på ekonomi.. Och vi kom fram till att det är väldigt nyttigt att vara det ett tag, man lär sig att leva och rätta munnen efter liiite mindre. Men jag kan villigt erkänna att efter fem år med studentekonomi och mammapeng (trots att den är betyydligt bättre..) så längtar jag nu efter att tjäna pengar!! Har försökt att dryga ut mammapengen lite genom att placera, byta och sälja under året och nu i slutändan har det gått ganska bra trots en liten... svacka på börsen.
Ja ja nog om detta ämne.
Jeanette är det även som har gjort det snygga armbandet, kolla in  Baby T design. Fantastiskt mycket fint, jag är supernöjd med mitt. Jag valde vit läderrem i tre varv med två strassringar och med tre platta brickor.
 
 


Ikväll har jag bakat, fantastiskt söta små minimaränger med recept från Call me cupcake, som gör de mest fantastiska bakverk, kolla in!


Ha en fin kväll, kram mig 

Inga kommentarer: