fredag 10 juni 2011

Utflykt.



Hej fredagskväll.
Hoppas ni haft en fin fredag och att ni njuter av att det är helg!
Idag har vi varit på utflykt, en utflykt som vi har gjort många sommrar nu.. Nämligen till Tössebergsklätten och sedan vidare till vackra Mårbacka.
Vi brukar äta lunch på vackra Tössebergsklätten, det är verkligen vackert och så brukar vi ta fika när vi kommer till Mårbacka.
För er som inte vet så ligger TK mellan Sunne och Torsby och jag måste rekomendera det till er som inte varit där, fantastisk fint och alltid oerhört god mat.. Hemlagat & och hembakat, idag åt vi timjankryddad burgare med vitlök och chilidipp verkligen så gott.
För ett år sedan.. Min härliga mage skymtar fram!

 Bästa burgaren..
 Min lilla Pippi, Svea älskar sin lilla Pippidocka som hon fick i dopgåva.
 Svea & jag har matchat varandra idag:) Jag från H&M och Svea Parvel från Åhlens.
Jag framför Cafe´t.. 

Tössbergsklätten har öppet dagligen mellan 11.00-18.00 Juni tom Sep.
Skulle tippa på att det tar ca, 30 min vidare till Mårbacka så det är perfekt att avsluta där med kaffe och goda kakor... (jag gillar ju sånt!!)

Ikväll har vi ätit lite ost & kex och annat plock och druckit ett jätte gott mousserande rose´vin som stod som nyhet.. Visar imorgon.

Nu ska vi ta kvällen här så att vi är pigga i morgon för då kommer nämligen min älskade syster med familj till oss och myser:)      Kram från mig

Inga kommentarer: