lördag 11 juni 2011

Lite mer Greece..

Jag filosoferande bland gränder i Gamla stan.

Gokväll alla fina..

Hoppas ni njuter lördagskvällen! Vi har haft en ganska kylig lördag men dock så mysig med roligt besök av syster. Hade ju som tanke att plaska och bada... Och visst G & L hoppade i med det samma för poolen är ju trots allt varm, men inte vi vuxna inte.. brrrr.
Blev mysig lördagsbrunch på musee´t, och sen mys och fika hemma hos oss. Muse´et hade en rolig utställning men uppfinningar som vi "klippska" värmlänningar har kläckt, och det var en hel del faktiskt. Uställningen hette - MADE BY VÄRMLAND. Värt ett besök en regnig dag!

När vi var i Grekland besökte vi Rhodos stad och det kan jag rekomendera, speciellt "Gamla stan" fantastisk fint innanför murarna med kullerstensgator och trånga gränder, Rhodos stad var större än vad jag trodde så lite paff när Zahra och Starbucks var på plats.. Så det fick följa med fina kläder från Zahra till Svea, ursöta klänningar i -50 talsstuk. Jag älskar Starbucks Frappucino så där startade vi dagen med just en sådan i smaken Mocka:) Kan vaaarmt rekomendera (blir mycket rekomendationer nu..)
Visar lite kort!

Nu ska vi fixa lite mys inför filmen, ha en fin kväll.

Kram från mig

Inga kommentarer: