söndag 12 juni 2011



Härliga bilder från Falsterbo.. Skulle nog kunna klara några nätter i dom här mini husen som präglar hela stranden.

Hej Söndagskväll!

Hoppas ni haft en skön helg med lite vila & ro...?
Vi har haft en skön söndag som startades med en härlig långpromenad, blev ju en jätte fin dag!
Efter det har vi tillbringat mestadels av dagen ute i solen med mys och bus i skuggan, har tvättat massor och hängt ut i blåsten och den har jag precis tagit in torr och fantastiskt väldoftande!! Underbart.

Jag har haft en liten SPA kväll med mig själv:) så nu känner jag mig ren och fräsch. Gjort peeling och   min favorit ansiktsmask, även håret har fått sig en omgång med hårinpackning. Fötterna är lite finare med  hallonrosa nagellack (matchar min nya bikini..)
Planerar lite inför vår Sverigesemester, visst ser bilderna härliga ut!! kollar boende och gårdsbutiker och fik vi inte får missa.. Ska bli så roligt att komma till Österlen och Falsterbo i sommar.

Nu ska jag lägga mig och läsa nya Mama, verkar vara ett bra nummer.
Ni har väl hört talas om nya "Flipper föräldrarna" tydligen något att sträva efter..

Ha en fin kväll, kram från mig



1 kommentar:

Anonym sa...

Falsterbo är så himla fint. Vi var där förr-förra sommaren. Helt underbart. KRAM /Z