måndag 20 juni 2011

Det bästa kalaset..

Min lilla prinsessa på mammas överraskingsfest igår. Klänningen är från Zahra baby, i orangeröd 50-tals modell.

Hej söndagskväll!

Hoppas ni haft en fin helg? Vi har haft en alldeles utsökt helg med massor av glada skratt..
Det bästa kalaset är ju det som man blir överraskad av, eller hur? Det var just så vi gjorde för min mamma nu i helgen och det blev en fantastiskt lyckat . Mor blev så överumplad och för att inte tala om pappa:) Det tog ett tag innan dom kom i kapp men sen njöt de kvällen lång. Tack alla ni som var med  och gjorde kalaset till ett kalas och minne.


Min vackra mamma.. Inte på självaste dagen för då har hon snällt men bestämmt undanbett sig allt vad uppvaktning heter..  Så det blir en lugn och mysig dag på Onsdag mamma:) jag lovar.. Vi kommer tidigt och så åker vi och plockar midsommarblomster.

Nu ska vi sova, vi var tre små trötta personer i detta huset ikväll! Tar på krafterna att gå på fest!

Imorgon ska P med pappa och hämta en båt på morgonen och jag och Svea ska åka till K-hamn och hälsa på Lina och två små fina tjejer, så roooligt att ni flyttat "hem" (äntligen)..

Sov gott, kram mig

 Svea och morfar.. Fina som få! Morfar är en av Sveas favoriter (och min såklart..)
Pappa P och hungrig Svea?? puusss

1 kommentar:

elise sa...

vilken fantastisk bild på lilla Svea och Kjell Åke !!!

Kram Elise