fredag 17 juni 2011

Fix och trix..



Hej fina fredag!

Hoppas ni har det bra denna fredag och att ni ska lyxa till det lite ikväll.. Vi ska mysa till det med Sushi från Happy kitchen, P är och hämtar den nu! Ska bli så gott.
Nu sitter jag och sippar på ett glas prisvärd Proseco (Italienskt..) som vi köpte idag, och det var fantastiskt gott!

Vi har haft en mysig dag med bebbelek med goa F, Svea och pappa P trotsade regnet även denna fm och gick en långrunda. Jag har suttit med lite jobbsaker och fixat och trixat, har faktiskt mailat några idag..:)
Pratas mycket fonder och aktier här om dagarna så vad tror ni köp eller sälj?? Börsen går ju lite sisådär kan man ju säga eller rättare sagt upp och ner.. Ja ja fårse på måndag morgon vad som händer.

Pratade ju om detaljbilder för någon vecka sedan när vi hade varit hos dopfotografen. Satte ihop några kort bara för att visa lite hur jag menade. Men kanske med ännu fler närdetaljer och olika ansiktsuttryck.. men ni förstår nog vad jag menar! Denna har jag gjort i InDesign väldigt enkelt och roligt, prova vettja.

Nu kommer P med fredagsmyset, ha en fin kväll

Kram från mig

Inga kommentarer: