onsdag 15 juni 2011

Ny energi.


En riktig energiboost för en trött  mamma..




Hej onsdag!

Hoppas dagen varit bra. Vi köpte nybakat bröd till frukost så det blev en riktig lång sådan idag.. Härlig start på dagen.

Skrev ju häromdagen att jag hade lite ansikts SPA här hemma och här är den ansiktsmasken som jag berättade om, helt super tycker jag. Gör den ett par gånger i veckan och den är verkligen en lugnare för huden, ett plus är att den ska vara på i 60 sek och sen är det bara att tvätta bort med ljummet vatten.
Moisture relaxing mask från Shiseido.
Jag använder deras produkter dagligen, tvätt, facewater, dagcreme och en fantastisk nattcremé som heter White lucency som luktar underbart och som verkligen "jobbar" på natten:)
Finns ju en djungel med hudvård men detta är mitt tips om ni är i bytartagen..

Vi har varit på lite butiksrundor under dagen, jag har shoppat skor! Visar dom imorgon, även från IKEA följde det med lite.. bl a tyg och kuddar som nu är under projekt till uteplatsen.

Nu ska jag boka de sista nätterna för Österlentrippen, 

ha en fin kväll    Kram mig 

Inga kommentarer: