torsdag 9 juni 2011

My new Aviators..




Hej Torsdag, som idag har bjudit på massor av åska regn.. Hör ju till den lite åskrädda gruppen men lite lagom kan vara mysigt, bara jag inte är själv:)

Visar mina nya solisar, ett par riktiga pilotisar som jag verkligen älskar.. Modellen är ju Aviator och det här är largemodellen trots att jag egentligen bara behöver small? Men gillar att de är ganska stoora!

Idag har vi varit till fotografen som var med under dopet, inte lätt att gå igenom 365 kort och välja ut 21 stycken.. hmm (det är max vad albumet kunde innehålla..)  Men jag hoppas vi "plockade" de bästa.
Ska nog göra en liten förstoring av ett kort som jag blev väldigt glad i, ett sk, "ickeperfekt" kort för det är dom  jag gillar bäst. Skulle gärna vilja ha det på en 10mm MDF skiva, tror att det kommer funka.
Gillar detaljbilder skarpt, tyvärr blev det ingen riktig sådan(:  En vanlig porträtt bild och några snygga detalbilder så har man skapat en stämning, beroende på vilket uttryck man vill ge!

Visar lite bilder från vårat "sommardäck". 

Svea sover sedan några timmar och vi ska hyra Änglagård -Tredje gången gillt, hoppas lite på bra betyg..
Ha en fin kväll, kram mig






Inga kommentarer: