onsdag 8 juni 2011

Grekland..

Det här är inte Grekland, men våran lilla badhjälte som invigde sin nya pool idag! Och det var en mycket nöjd tjej, hon verkligen älskar att bada..
Så därför bjuder jag på lite bad/strand/pool bilder  från Grekland.

Hej varma onsdagskväll.

Tänk att det är en vecka sen som vi kom hem? hur fort går tiden egentligen? Men massa lediga dagar med besök, fika, sooool och massa poolbad har gjort att det inte blivit så mycket på bloggen(: Men nu ska det bli skärpning..
Idag har vi varit på BVC och vägt och mätt och allt såg jätte bra ut:) Sedan har vi varit ute i det fina vädret, Svea har badat och busat med lilla goa Filip.

Lite uppdatering; P är pappaledig nu i Juni och följer med fyra veckor semester så mycket tid väntar nu tillsammans! Jag ska ha en jobbrelaterad månad med lite presentationer och jobbletande, känner mig ganska så motiverad faktiskt. För er som inte vet så gick jag direkt från examen och avslutade studier till mammaledighet så nu är meningen att jag ska hitta drömjobbet så småningom:).. Finns det sådana förresten? 
Så P kommer sköta om vårat lilla gryn nu och jag vet att det kommer bli lite turer och utflykter, väldigt roligt och nyttigt!!

Vi smider också lite sommarplaner och nu har vi bestämt att det blir Österlen med Falsterbo -Skanör, har verkligen velat åka dit länge. Kiviks marknad och massa massa gårdsfik och butiker och framförallt havet.
Det blir självklart också en långhelg  i Bohuslän!
I mitten av Juli ska vi ju också på bröllop till L & A, ska bli så roligt bröllopet är på Lundsbrunn  och det kommer bli vår första helg utan vår älskling.. 

Vi (eller P) har nästan målat klart huset, och vi är super nöjda!! Poolen är i fullgång med sina 27-28 grader och det har använts flitigt ända sen vi kom hem.
Planerna nu är att plantera en låååång häck, plana ut baksidan och plantera gräs så det finns lite att pyssla med som ni hör.. (men det finns mer!!)

Nu ska jag lägga mig och läsa, kram från mig

Bjuder på lite Grekland;

Stranden nedanför hotellet.
Denna bjuder jag på..
Såg en hunk i havet..

Måste bara visa korten på Svea i denna klänning och solhatt, de är nämligen snart 37 år gamla och så söta..
Svea verkar gilla havet lika mycket som mig!
Svea o P myser

En nyvaken donna, men jag bjuder väl på en posé ändå..

3 kommentarer:

morsan & jag sa...

Ni ser ut att ha haft en finfin semester med er söta, goa Svea! :) Å WOW Charlott va snygg du är, imponerad av "din" beach 2011 (jag vinkar till dej från vassen!!) Kram Lisa

elise sa...

hahah håller med Lisa där Charlott!! =) Gott att ni haft det bra. Får ses snart å tjöta lite!! Kram kram

Anna Charlott sa...

Tack, allt ser bättre ut på lite håll.. Jag LOVAR!!

Men det var en jätte härlig resa, lagom lång resa och lagom varmt..
Lisa & Elise vi kan väl boka en dag och bara fika och tjata?? Jag kommer gärna hem snart.

Kram fina ni