onsdag 19 januari 2011

Ut på tur...

Aldrig sur..

Hej onsdagkväll..

Hoppas ni har det bra i det nästan våriga vädret.. i dag kanske det var i kallaste laget för att vara vår men dagen igår bjöd ju på vårkänslor!!
Igår tog jag och Svea bilen och begav oss hem till mor & far, och här ska vi stanna i några dagar... så himla skönt.
Igår var  vi ute på en härlig långpromenad och senare på kvällen var jag och mamma hos Stukets E och A och åt urgod fisksoppa och drack Champagne... fin tisdagskväll det:) lite vardagslyx ska det va!

Idag följde jag med barndomskompisen M och hennes goa S till deras mammagrupp och träffade massor av goa bebbar och deras mammor, fika och tjat... jätte trevligt!!
Och nu ikväll har vi bara myst här hemma, ett snabbesök av moster K förgyllde kvällen ännu mer och förhoppningsvis räcker tiden till så att jag hamnar under saxen och färgburken nån dag??? (eller K..:))

Pappa P  är i Göteborg hela veckan så då passar det ju som bäst att ta en lång tripp hem till mormor och morfar..
Hoppas ni säljer massor!!


Nu ska jag va lite social med min älskade mamma..
Go natt & sov gott från mig

Inga kommentarer: