måndag 24 januari 2011

Hemma igen..

Hej ny vecka!

Nu är vi hemma igen efter fem dagar hemma hos mor & far, tack kära ni..
Har haft så härliga dagar med många promenader och fikastunder:) Passade ju även på att besöka fina Stuket där det även blev lite härlig shopping.. Odd Molly chrysalis och Odd Mollys runaway, så nu har jag även lite vårfint att slänga på mig!



Fina va.. perfekt att ha som underklänning så att bara volangen syns!

Idag har jag och Svea varit ute på babyshopping så det heter duga.. Vi har handlat massor!! Världens finaste overall som hon kan ha nästa höst, massa sommarkläder(??), och lite vårkläder för våran prinsessa växer så det knakar. 
Senare i dag kom även snälla Z förbi med en ursnygg svart jack/kappa med dubbelknäppning... Den kommer hon att kunna ha till senhösten och nästa vinter. Tusen tusen tack snälla ni!!

Ikväll har jag gjort "spring premiär".. jobbigt som attan men hade nästan glömt hur otroligt skönt det är att springa!! Gick över förväntan och de fem km gick undan.
Imorgon ska det även bli premiär på Sats, Svea ska vara på barnpassningen när vi kör ett efterlängtat styrkepass ihop..:) Har bara promenerat och kört lite egenstyrka här hemma och då mest bäckenbottenträning och "bäcken situps", men nu.... är Svea hela fyra månader och jag känner mig redo att pressa kroppen igen och då även magen, som man ska vara försiktig med speciellt de raka bukmusklerna som måste ha "kontakt" me varann innan man toppar magen.

Nu ska vi ta kvällen här alla tre.

kram & god natt från mig


P,s i dag för exakt ett år sedan visade den lilla stickan att Svea bea var imagen... sicken lycka !!! d,s

2 kommentarer:

Elise sa...

bVa snygga dom va på dig kan jag tro, fick ju aldrig se dom när du provade utan det får bli en annan gång! Stor kram till er från Elise

Anna Charlott sa...

Nej jag vet.. ja och mamma var inne på fredagen tror jag!! Men älskar båda två..:) åhhh har ni haft det bra?? kan tänka mig att det är sååå mycket fint beställt va?? Du o Maria, fin bild va gjorde hon på formex.. pusss