söndag 16 januari 2011

Grattis grattis..


Hipp hipp hurra för P idag..


Hej sista dagen denna veckan!!

Idag har det varit på både sång och tårta här hemma, P fyller år idag så vi har haft kalas och firat honom med nästan frukost och sång på sängen och fina presenter..
Som present från mig & Svea fick han en härlig utlandsresa för hela familjen i maj:) 25 maj flyger vi till Grekland, Rhodos och ska bo på ett jätte fint  (ser ut att va..)"family" hotell precis vid havet.. 
Kanske lite lagom flygtid för Sveas premiärresa?? vet inte riktigt kanske inte är problem alls??
Men skönt och underbart roligt ska det bli i varjefall..
lite av poolområdet som även hade babypool... sött!
Vi har haft lite kalas under dagen med våra familjer så jag hade bakat en chokladtårta med pannacottacreme och  på toppen ett lager med chokladmousse och färska hallon, och den var god men dock sååå mäktig!!
 Lite minicupcakes med frosting på bjöd vi också på... gott gott
Så imorn ska jag bjuda babymammorna på fika efter våran långpromenad.

Nu har vi myst i soffan och ätit en sen middag Frutti de mare pasta med massor av vitlök.. 
Hoppas ni alla har det bra och att ni haft en fin helg!

Kram från mig

tagen i Branäs förra vintern.
 Hoppas du haft en bra födelsedag pappa & P..

kram från Svea & mig

Inga kommentarer: